';
side-area-logo

Jeep Wrangler 2.8 CRD Long Arm

Jeep Wrangler JK 2.8 CRD LongArm

jeep_0004_DSC_0001

Założenia projektowe

Budowa auta terenowego z przeznaczeniem do szybkiej jazdy po szutrach i bezdrożach

  • zestaw zawieszenia LongArm4,5″ marki Clayton Off Road
  • wyczynowe amortyzatory King Off Road Racing Shocks

Podziel się:

Pierwszy w Polsce Wrangler JK z silnikiem Diesla na Long Arm-ach

Zestawy zawieszeń Long Arm dedykowane do Jeep’a Wranglera JK przeznaczone są jedynie do aut napędzanych silnikiem benzynowym. Różnice konstrukcyjne sprawiają, iż zestawy te nie są kompatybilne z silnikiem Diesla. Po wnikliwej analizie koniecznych modyfikacji postanowiliśmy podjąć się budowy zawieszenia Wranglera.

Prace rozpoczęliśmy o demontażu większości elementów- układu wydechowego, części układu paliwowego, skrzyni biegów i reduktora oraz  usunięcia mocowań poprzednich krótkich wahaczy.

Po zamontowaniu belki pod reduktorem, przeprojektowaliśmy przednie dolne wahacze, tak, aby pasowały do konfiguracji Wranglera JK z silnikiem Diesla. Do modyfikacji wahaczy zastosowaliśmy detale przygotowane na zamówienie z utwardzanego materiału.

Po montażu zawieszenia konieczne były również przeróbki m.in. układu wydechowego, który poprowadzony został druga stroną. Zmodyfikowaliśmy również część układu paliwowego.

Jeep otrzymał nowe wyczynowe amortyzatory marki KING Off Road Shocks z zewnętrznymi zasobnikami.

Przednie oryginalne odboje zastąpione zostały pneumatycznymi marki KING, tylne odbojniki zmodyfikowaliśmy adekwatnie do długości nowych sprężyn. JK otrzymał przedni nowy, regulowany drążek Panhard’a. Przy obecnej konfiguracji całego zestawu zdemontowaliśmy przedni oraz tylny drążek stabilizatora.

Wymieniliśmy drążki kierownicze oraz zastosowaliśmy podwójny amortyzator skrętu Fox Racing, który skutecznie niweluje nieprzyjemne drgania układu kierowniczego.

Przeprowadzone testy terenowe potwierdziły doskonałe parametry zbudowanego zawieszenia. Wrangler prwadzi się znakomicie, w aucie nie czuć drgań przy dużych prędkościach na szutrach i drogach nieutwardzonych. Jeep zyskał ponadto olbrzymi wykrzyż, co znacznie ułatwia pokonywanie trudności terenowych.

Chciałbyś polepszyć możliwości terenowe swojego Wranglera? Szukasz sprawdzonych rozwiązań, które pozwalają cieszyć się jazda w terenie? Obejrzyj nasze realizacje modyfikacji Jeep’a Wranglera na wahaczach Long Arm i skontaktuj się z nami. Doradzimy najlepsze rozwiązania dla Ciebie i zbudujemy terenówkę Twoich marzeń.

Zestawy zawieszeń Long Arm do Jeep’a Wranglera pozwalają na zwiększenie wykrzyży podczas jazdy w terenie. Z uwagi na ułożenie, wahacze Long Arm zapewniają większy komfort podczas jazdy drogami utwardzonymi.




Chcesz takie auto?

Skontaktuj się z nami!

Nasz adres:

ul. Kielecka 3, 26-050 Zagnańsk

Nasz telefon:

+48 886 908 677