';
side-area-logo

Jeep Wrangler TJ Off Road

Off Road’owy Jeep Wrangler – Jeep Wrangler Long Arm

jeep_0000_20150422_134820

Założenia projektowe
  • Budowa sprytnego TJ-ota do amatorskich rajdów 4×4
  • Zawieszenie Long Arm
  • Zderzaki off road

Realizując modyfikacje off road, bierzemy pod uwagę planowany sposób użytkowania auta terenowego. Bazując na naszym doświadczeniu doradzamy najlepsze rozwiązania w założonym budżecie.


Podziel się:

Projekt 4×4 – Jeep Wrangler TJ w teren

Projekt przebudowy TJ-ota zakładał montaż nowego zawieszenia off road, które zdecydowanie polepszy jego właściwości terenowe. Drugim etapem prac było doposażenie off road Jeep’a Wranglera- projekt i wykonanie stalowych zderzaków

Wrangler przyjechał do nas z niewielkim liftem zawieszenia, opartym na krótkich regulowanych wahaczach. Właścicielowi zależało na znacznej poprawie osiągów pojazdu podczas jazdy w terenie, bez utraty dobrej trakcji na odcinkach asfaltowych.

Rozwiązaniem które spełnia te wymogi jest montaż zawieszenia typu Long Arm, czyli długich wahaczy wzdłużnych, które pozwalają na zwiększenie wykrzyży podczas jazdy w terenie oraz, z uwagi na ułożenie, zapewniają one większy komfort podczas jazdy drogami utwardzonymi.

Aby zwiększyć zakres pracy zawieszenia, zamontowaliśmy lift zawieszenia +4,5″ do Wranglera, oparte na wahaczach typu Long Arm, amerykańskiego producenta.  Zastosowane amortyzatory marki FOX z zewnętrznymi zasobnikami posiadają regulację tłumienia, dzięki czemu ich twardość można dopasować do rodzaju nawierzchni. Takie rozwiązanie pozwala cieszyć się doskonałym i przewidywalnym prowadzeniem auta w każdych warunkach.

Odpinane łączniki stabilizatora umożliwiają maksymalne „wykrzyże” w terenie i wzorową jazdę asfaltową.

Nieprzyjemnym  „dobiciom” zawieszenia podczas szybkiej i agresywnej jazdy w terenie zapobiegają zamontowane na przedniej osi hydrauliczne bump stopy.

Zderzaki stalowe zaprojektowane do Jeep’a Wranglera off road są spójne stylistycznie z surowym, minimalistycznym charakterem TJ-ota.

Przedni zderzak stalowy ze zintegrowana płytą pod wyciągarkę wyposażony jest w punktowe oświetlenie do jazdy dziennej led, ultra mocne uchwyty do szarpania oraz przedni bull bar.

Dodatkowo pod bull barem zamontowany został panel led roboczy, zapewniający dodatkową ilość światła podczas nocnych manewrów.

Tylny zderzak do Wranglera TJ doposażony został w ramię koła zapasowego, uchwyty do szarpania i oświetlenie w technologii led- wbudowane światło robocze led, panel led roboczy oraz światło przeciwmgłowe.

Zderzaki off road do Wranglera, jak również progi boczne, poszerzenia nadkoli oraz grill pojazdu polakierowane zostały powłokami poliuretanowymi przy współpracy z NowoczesneLakierowanie.pl. Poliuretanowe powłoki Line-X, z uwagi na ich odporność na zarysowania, doskonale sprawdzają się na produktach off road. Również ich chropowate matowe powierzchnie, dające świetny efekt wizualny  i łatwość czyszczenia są atutami w terenie.




Chcesz takie auto?

Skontaktuj się z nami!

Nasz adres:

ul. Kielecka 3, 26-050 Zagnańsk

Nasz telefon:

+48 886 908 677