';
side-area-logo

Wyprawowy Jeep Grand Cherokee WJ

Modyfikacje off road Jeep Grand Cherokee WJ – Jeep WJ na wyprawy

Projekt „Prawdziwy Turysta”

1_0000_dsc_0132-copy

Założenia projektowe
  • doposażenie pojazdu w pełen pakiet osprzętu off road
  • przygotowanie auta na wyprawy – modyfikacje oraz serwis
  • rozbudowanie możliwości „załadunkowych” auta

Istnieje przekonanie, iż najlepsze auta wyprawowe to jedynie Toyoty. Do naszej siedziby trafiło przemiłe małżeństwo, właściciele wyjątkowo pięknego egzemplarza Jeep’a Grand Cherokee WJ z benzynową jednostką napędową o pojemności 4.0L i marzeniami o dalekich wyprawach.


Podziel się:

Właściciele Jeep’a, zarażeni przez swoich przyjaciół, postanowili zbudować własne auto wyprawowe. Trafili do nas, aby spełnić swoje marzenia i rozpocząć przygodę z wyprawami 4×4.

Na pierwszy rzut oka widać było, iż mamy do czynienia z wyjątkowo zadbanym egzemplarzem WJ-ota. Silnik pracował cicho i równo, z napędów nie dochodziły żadne niepokojące dźwięki. Serwisu wymagały jedynie podzespoły eksploatacyjne, oleje oraz płyny.

Po wykonaniu prac mechanicznych przystąpiliśmy do projektowani osprzętu off road oraz modyfikacji zawieszenia.

Jeep otrzymał pełny zestaw liftu +2″ składający sie z 4 utwardzanych sprężyn oraz 4 amortyzatorów o dedykowanej długości. Taka konfiguracja umożliwiła montaż ogumienia

Zderzak przedni musiał pomieścić wyciągarkę off road o uciągu dedykowanym do tego modelu pojazdu. Aby zapewnić maksymalną poprawę kata natarcia pojazdu, płytę montażową wyciągarki umieściliśmy wysoko, na zewnątrz zderzaka. Taka koncepcja maksymalnie odsłania koła pojazdu.

Ponadto zderzak off road doposażony został w, nieodzowne w terenie, uchwyty do szarpania oraz w innowacyjne rozwiązanie- wbudowane oświetlenie led do jazdy dziennej.

Na zderzak trafiła wyciągarka Escape o uciągu 5,5T. Ze względów estetyczno-praktycznych puszkę z przekaźnikami przenieśliśmy pod maskę Jeep’a.

Tylny zderzak Prawdziwego Turysty, to nasza udana konstrukcja o nazwie T1. Dzięki smukłej konstrukcji zderzak ma mocno ograniczone zwisy i znacząco poprawia fatalny fabryczny kat zejścia pojazdu. Tylny zderzak off road, kompatybilny z hakiem, również został wyposażony w solidne szarpaki. Z uwagi na fakt, iż Jeep wyposażony jest w instalacje LPG z butlą w miejscu koła zapasowego, trzeba było także przewidzieć nową lokalizację „zapasu”. Dodatkowe koło trafiło na ramię, mocowane bezpośrednio do zderzaka. Zaletą tego rozwiązania jest możliwość odczepienia ramienia podczas jazdy na co dzień.

Wyprawowy Jeep otzrymał także progi off road, które chronią karoserię przed uszkodzeniem, umożliwiają podnoszenie pojazdu przy pomocy hi lifta oraz pozwalają na asekuracje pojazdu na trudnych odcinkach terenowych.

Żadna wyprawówka nie może obejść sie bez bagażnika dachowego- Turysta został doposażony w jeden z bagażników z naszej oferty- klasyczny model „Rain Forest”. Na bagażniku zamontowane zostały uchwyty na podnośnik hi lift, saperkę oraz siekierę. Panel czołowy z otworami na halogeny przygotowany został pod lampy Hella. Oświetleniem steruje przełącznik, umiejscowiony w ergonomicznym miejscu w kabinie pojazdu.

Nowe doposażenie tworzy spójna stylistycznie całość, dzięki czemu Jeep zyskał nowy, imponujący wygląd. Właściciele byli zachwyceni niesamowitą metamorfozą auta i praktycznym przystosowaniem go do wypraw 4×4. Teraz pora ruszać na dzikie szlaki!




Chcesz takie auto?

Skontaktuj się z nami!

Nasz adres:

ul. Kielecka 3, 26-050 Zagnańsk

Nasz telefon:

+48 886 908 677