fbpx
';
side-area-logo

Mitsubishi L200 – modyfikacje off road

Mitsubishi L200 – wyprawowy pick up

 

Założenia projektowe
  • uzbrojenie auta w pakiet stalowych doposażeń
  • montaż wyciągarki i dodatkowego oświetlenia LED

Czarne L200 z silnikiem diesla, służące do pracy oraz wakacyjnych wyjazdów, wymagało doposażenia w mocniejsze, stalowe zderzaki oraz progi. Właścicielowi, poza praktycznymi funkcjami doposażenia, zależało także na ich nietuzinkowym wyglądzie, dlatego zdecydował się na produkty MetalPasji.

Podziel się:

L200 z liftem zawieszenia +2″, można doposażyć w większe ogumienie, w przypadku tego egzemplarza wybór padł na uniwersalny bieżnik AT. Opony w rozmiarze 32″, są doskonałym kompromisem.

Zderzaki stalowe do L200, wykonane zostały z komponentów giętych na zimno w technologii CNC. Poszycia zbudowane są z blachy 3mm, która umożliwia uzyskanie stosunkowo niskiej wagi zderzaków off road. Produkty zostały doposażone w przydatne opcje.

Przedni zderzak z płytą pod wyciągarkę, zgodnie z życzeniem Właściciela, zawiera mnóstwo przydatnych dodatków. W poszycie zderzaka zostały wkomponowane dwa komplety wbudowanego oświetlenia- robocze i przeciwmgłowe oraz punktowe oświetlenie led do jazdy dziennej, które podkreśla linie załamań zderzaka off road. W centralnej części zderzaka, pod płytą pod wyciągarkę, umieszczone są otwory pod hi lift i dokręcane uchwyty do szarpania. Zderzak zwieńcza dokręcany bull bar z trzema panelami led.

Na zderzak off road do L200 trafiła wyciągarka Escape z serii EVO z liną syntetyczną. Instalacja elektryczna wyciągarki została , zgodnie ze sztuką, zabezpieczona tzw. heblem, czyli bezpiecznikiem wysoko prądowym, tutaj w postaci manualnego pokrętła.

Zderzak tylny off road do pick up’a to mała konstrukcja, której nie brak jednakże finezji. Dobrą widoczność podczas nocnych manewrów zapewnia wbudowane oświetlenie robocze w technologii led. Dodatkowo zderzak stalowy Mitsubishi został wyposażony w oświetlenie przeciwmgłowe, wbudowane czujniki cofania i dokręcane uchwyty do szarpania. Istotnym założeniem konstrukcyjnym było także wykonanie gniazda haka przyczepy w wersji HD.

Zderzaki montowane są w fabryczne otwory, bezpośrednio do ramy pojazdu.

Boczną ochronę karoserii zapewniają progi off road w konstrukcji 2D. Progi naszej marki wykonywane są przy pomocy giętarki wielopłaszczyznowej CNC z jednego kawałka rury. W odróżnieniu od konkurencji, nie stosujemy wspawywanych kolanek, ani żadnych innych rozwiązań zastępczych. Progi 4×4 posiadają solidne mocowanie do ramy pojazdu, umożliwiając asekurację auta na trudniejszych odcinkach terenowych.

Doposażenia off road naszej marki lakierowane są wieloetapowo. Finalną powłokę lakiernicza stanowią poliuretanowe powłoki ochronne Line-X, aplikowane na gorąco specjalistycznym agregatem. Ta technologia jest najtrwalszą, obecnie znaną, metodą zabezpieczania detali przed zarysowaniami, otarciami i innymi podobnymi uszkodzeniami, dlatego doskonale sprawdza się w autach 4×4.

Aby uzyskać spójny wygląd całości, powłokami Line-X polakierowaliśmy także grill pojazdu oraz nadkola.

Spód auta został uzbrojony w osłony podwozia, które uprzednio także zabezpieczyliśmy powłokami Line-X. Snorkel chroni jednostkę napędową przed kurzem, pyłem i wodą.




Chcesz takie auto?

Skontaktuj się z nami!

Nasz adres:

ul. Kielecka 3, 26-050 Zagnańsk

Nasz telefon:

886908677