Produkowane w latach 2002-2007 Jeep’y Cherokee Liberty oznaczane jako KJ występowały w wersjach benzynowych 2.4 i 3.7 oraz Diesel 2.5 i 2.8CRD.
Podziel się:
Prezentowany egzemplarz to wersja z silnikiem benzynowym o pojemności 3.7L. Właściciel, zapalony myśliwy, wykorzystuje pojazd jako auto do poruszania sie na co dzień oraz na wyjazdy na polowania.
Z uwagi na to, iż Jeep KJ posiada niezależne zawieszenie z przodu, montaż liftu +4,+6, czy +8″ jest bardzo kosztowny, a dostęp do części i podzespołów niewielki. Właściciel KJ-ota zdecydował sie na najpopularniejszy zestaw podnoszący zawieszenie o dwa cale.
W Jeepie zamontowaliśmy pełny zestaw liftu zawieszenia do Jeep’a Liberty +2″- sprężyny o podwyższonej twardości i 4 dedykowane do liftu amortyzatory amerykańskiego producenta. Podniesienie zawieszenia umożliwiło jego swobodna pracę przy ogumieniu typu AT w rozmiarze 30″.
Wyciągarka off road w fabrycznym zderzaku

Aby właściciel mógł samodzielnie poruszać sie w terenie, potrzebował również wyciągarki z przodu. Przednią płytę pod wyciągarkę do Jeep’a KJ zamontowaliśmy zachowując fabryczny zderzak. Płyta wyciągarki w Liberty została umiejscowiona na fabrycznym zderzaku, a jej mocowania połączone są z podłużnicą pojazdu, co zapewnia stabilność konstrukcji i bezpieczeństwo użytkowania.
Na płytę pod wyciągarkę trafiła wyciągarka Dragon Winch z lekką i bezpieczną liną syntetyczną o uciągu 5,5T
W fabrycznym zderzaku zamontowaliśmy, również połączone z podłużnicą, ultra solidne i nieodzowne w terenie uchwyty do szarpania.
Przeprowadzone modyfikacje polepszyły możliwości terenowe pojazdu, przy jednoczesnym zachowaniu niemalże fabrycznego wyglądu pojazdu.