PROJEKT VIKING II

Strona główna » Projekty i modyfikacje off road » Jeep » Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI – Modyfikacje Off Road

Wyprawowy Jeep WK

Viking II wyprawowy Jeep Grand Cherokee

Założenia projektowe
  • Przygotowanie Jeep’a do wypraw off road
  • montaż liftu +2
  • montaż doposażeń stalowych off road

Opisywany egzemplarz wyposażony jest w najlepszy dostępny w tych modelach silnik 5.7 V8 HEMI. Na życzenie Właściciela przeprowadziliśmy kompleksową modyfikację off road jego Jeep’a Grand Cherokee WK.

Wyżej, lepiej, więcej

Prace rozpoczęliśmy od wymiany zawieszenia na zestaw liftu +2”, oparty na sprężynach australijskiego producenta Lovells. Zestaw zawiera 4 sprężyny o twardości dobranej pod dodatkowe obciążenie pojazdu oraz 4 dedykowane amortyzatory. Z uwagi na fakt, iż Jeep miał pozostać na dotychczasowych felgach, zamontowaliśmy dystanse kół. Konfiguracja ta umożliwiła montaż ogumienia z bieżnikiem MT w rozmiarze 32×11,5×17.

Aby polepszyć aspekt wizualny pojazdu oraz zapewnić ochronę felg, pokryliśmy je ochronnymi powłokami poliuretanowymi Line-X.

Doposażenia offroad

Viking II dostał pełen pakiet osprzętu off road do Jeep’a Grand Cherokee WK według naszego projektu- w zestawie znalazły się zderzaki, progi oraz bagażnik.

Zderzak przedni offroad „Diamond Duke” w wersji bazowej wyposażony jest we wbudowaną płytę pod wyciągarkę oraz oświetlenie robocze led. W większe otwory na oświetlenie montujemy fabryczne lampy przeciwmgłowe. Z opcji dodatkowych doposażenia zderzaka, Właściciel pojazdu wybrał ultra solidne uchwyty do szarpania.

Na zderzak trafiła wyciągarka offroad marki Dragon Winch o uciągu 5,5T. Ten model jest bardzo często wybierany przez osoby planujące turystyczne wyjazdy offroad. Wykonaliśmy pełne podłączenie elektryczne wyciągarki, wraz z bezpiecznikiem wysoko prądowym.

Tył pojazdu został uzbrojony w zderzak off road „Dark Duke” w wersji bazowej, czyli z wbudowanym oświetleniem roboczym w technologii LED. Dodatkowo właściciel zdecydował się na doposażenie zderzaka w gniazdo haka amerykańskiego 2×2” z wyjmowaną końcówką kulową, dedykowaną do liftu zawieszenia pojazdu, dodatkowe lampy przeciwmgielne oraz, nieodzowne w terenie, uchwyty do szarpania.

Do Viking’a II wykonaliśmy także progi off road, umożliwiające asekurację pojazdu na trudnych odcinkach terenowych oraz podnoszenie pojazdu przy pomocy podnośnika hi lift. Orurowanie zostało wykonane metodą CNC, jest to customowy wzór na indywidualne zamówienie.

W prawdziwej wyprawówce nie może zabraknąć bagażnika dachowego- został jak, podobnie jak progi off road, wykonany na zamówienie przy użyciu giętarki wielopłaszczyznowej CNC. Bagażnik wyprawowy Vikinga został wyposażony w mocowanie koła zapasowego, mocowanie kanistrów oraz uchwyt siekiery i saperki. Na przód bagażnika trafił panel czołowy, który zapobiega charakterystycznym „świstom” powietrza podczas jazdy z większą prędkością.

Lakierowanie- technologia przyszłości

Wszystkie stalowe doposażenia off road, zgodnie z naszymi standardami, przeszły przez wieloetapowy proces lakierowania. Finalną powłokę produktów offroad stanowią ultra odporne powłoki Line-X, które nie uszkadzają się na skutek otarć, zadrapań i zarysowań, na które narażone są auta poruszające się w terenie. Na terenie Polski jesteśmy jedyną firmą w branży, która oferuje ten proces lakierowania wyposażenia offroad.

Oddychaj śmiało!

Jeep otrzymał także snorkel australijskiego producenta AirFlow. Ten produkt jest jedynym dostępnym na rynku modelem snorkela do Granda trzeciej generacji. Aby zapewnić większą szczelność układu dolotowego, fabryczny filtr powietrza zastępujemy, dedykowanym do mocy pojazdu, hermetycznym filtrem stożkowym. Takie rozwiązanie najlepiej chroni jednostkę napędową przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.

Po modyfikacjach Jeep jest doskonale przygotowany na wyprawy marzeń Właścicieli!

Chcesz takie auto?

Skontaktuj się z nami!!!