PROJEKT BLACK POW- JEEP JK

Strona główna » Projekty i modyfikacje off road » Jeep » Jeep Wrangler JK – modyfikacje off road

Modyfikacje off road Jeep Wrangler

Jeep Wrangler JK do turystyki 4×4

Założenia projektowe
  • poprawa komfortu jazdy i nieznaczny lift zawieszenia
  • nowe felgi i opony
  • customizacja pojazdu

Wrangler w wersji Rubicon z bieżącego rocznika trafił do nas na „kosmetyczne” przeobrażenia. Właściciel pojazdu, miłośnik motoryzacji, zwłaszcza w jej amerykańskim wydaniu, postawił na niewielkie modyfikacje, mające na celu głównie uatrakcyjnienie wyglądu zewnętrznego pojazdu, gdyż Wrangler w wersji Rubicon już fabrycznie posiada dobrą dzielność terenową.

Legenda 4×4

Wrangler – legendarny i kultowy model Jeep’a od lat cieszy sie popularnością wśród fanów ikon motoryzacji. Na „stoł operacyjny” trafił najnowszy model-JK w wersji Rubicon.

Wrangler został zakupiony przez Właściciela z myślą o rodzinnych, turystycznych wycieczkach offroad. Takie przeznaczenie nie wymagało zaawansowanych modyfikacji pojazdu, skupić się mieliśmy także na aspekcie wizualnym.

Lift +2″ Fox Racing

Na pierwszy rzut zajęliśmy się montażem liftu zawieszenia. Aby znacznie poprawić komfort jazdy, dość specyficzny w 3-drzwiowej wersji Wranglera, wybraliśmy amortyzatory Fox Factory Reservoir z regulacją twardości. Zewnętrzny zasobnik, w który wyposażony jest zastosowany amortyzator, zapewnia większą ilość oleju, dzięki czemu wydajność amortyzatora wzrasta. Dłuższe sprężyny do liftu +2″ o podwyższonej twardości zapewniają lepsze prowadzenie pojazdu.

Zamontowany na Wranglerze lift +2″ umożliwił montaż nowych opon w rozmiarze 33″ z bieżnikiem AT- Właściciel pojazdu zdecydował się na najnowszy model AT-ka- KO2 marki BFG z unowocześnionym bieżnikiem. Wzmacniane boki opon, które poza walorami w terenie, przydają Wranglerowi agresywniejszego wyglądu.

Fabryczne felgi zostały zastąpione amerykańskimi alufelgami offroad marki ProComp w kolorze czarnym z chromowanym wykończeniem, które znacząco uatrakcyjniły wygląd pojazdu. Wybrane felgi są szersze od fabrycznych, dzięki czemu koła wyglądają na masywniejsze, poprawia się także trakcja. Większe od fabrycznego odsadzenie rekompensuje zwiększona wysokość pojazdu.

Z pakietu off road Rubicon został ponadto doposażony w model progów w konstrukcji 3D., przeznaczonych do Wranglera w wersji 3-drzwiowej. Progi offroad to jedno z najważniejszych doposażeń w samochodzie terenowym. Nie tylko chronią karoserię w terenie, ale umożliwiają także asekurację pojazdu na trudniejszych odcinkach terenowych.

Pakiet „Styl”

Ten etap modyfikacji obejmował zmiany wizualne Wranglera. Jeep otrzymał reflektory przednie w technologii led, które, poza customowym wyglądem, zapewniają lepszy i jaśniejszy strumień światła. Ponadto reflektory posiadają funkcje świateł do jazdy dziennej. Tylne lampy zostały również wymienione na egzemplarze ledowe, które prezentują znacznie atrakcyjniej, niż zwykłe fabryczne.

Największą zmianę wizerunku Wranglera zapewnił montaż customowego grilla pojazdu „o złym wyrazie twarzy”, tzw. model „angry” Grill został polakierowany w technologii natrysku poliuretanem Line-X. Powłoki Line-X dają matowe, chropowate wykończenie, są ultra odporne na zarysowania i znacząco wzmacniają plastikowe, delikatne elementy.

Jeep Wrangler JK offroad– Black Pow- jest moc!

Chcesz takie auto?

Skontaktuj się z nami!