Mitsubishi L200 – wyprawowy pick up

Mitsubishi L200 offroad


Czarne L200 z silnikiem diesla, służące do pracy oraz wakacyjnych wyjazdów, wymagało doposażenia w mocniejsze, stalowe zderzaki oraz progi. Właścicielowi, poza praktycznymi funkcjami doposażenia, zależało także na ich nietuzinkowym wyglądzie, dlatego zdecydował się na produkty MetalPasji.

Przedni zderzak z płytą pod wyciągarkę, zgodnie z życzeniem Właściciela, zawiera mnóstwo przydatnych dodatków. W poszycie zderzaka wkomponowaliśmy dwa komplety wbudowanego oświetlenia- robocze i przeciwmgłowe. Umiejscowiliśmy w nim także punktowe oświetlenie led do jazdy dziennej. Doskonale podkreśla ono linie załamań zderzaka off road. W centralnej części zderzaka, pod płytą pod wyciągarkę, umieszczone są otwory pod hi lift i dokręcane uchwyty do szarpania. Zderzak zwieńcza dokręcany bull bar z trzema panelami led.

Na zderzak off road do L200 zamontowaliśmy wyciągarka Escape z serii EVO z liną syntetyczną. Instalację elektryczna wyciągarki wyposażyliśmy , zgodnie ze sztuką, w tzw. hebel, czyli bezpiecznik wysoko prądowym. Zgodnie z życzeniem Właściciela, umieściliśmy go pod maską, w postaci manualnego pokrętła.

Zderzak tylny off road do pick up’a to mała konstrukcja, której nie brak jednakże finezji. Dobrą widoczność podczas nocnych manewrów zapewnia wbudowane oświetlenie robocze w technologii led. Dodatkowo zderzak stalowy Mitsubishi został wyposażony w oświetlenie przeciwmgłowe, wbudowane czujniki cofania i dokręcane uchwyty do szarpania. Istotnym założeniem konstrukcyjnym było także wykonanie gniazda haka przyczepy w wersji HD.

Zderzaki montowane są w fabryczne otwory, bezpośrednio do ramy pojazdu. Każdy z naszych zderzaków offroad posiada solidną konstrukcję, za pomocą której jest przykręcany do ramy. To właśnie ten „szkielet” ma za zadanie przenosić wszystkie największe siły. Poszycie natomiast chroni karoserię przed otarciami, wgnieceniem itd. Dzięki tym założeniom konstrukcyjnym nasze zderzaki są najlżejszymi na rynku produktami offroad.

Boczną ochronę karoserii zapewniają progi offroad w konstrukcji 2D. Progi naszej marki wykonywane są przy pomocy giętarki wielopłaszczyznowej CNC. Ta technologia daje nam możliwość wykonania tych elementów z jednego kawałka rury. W odróżnieniu od konkurencji, nie stosujemy wspawywanych kolanek, ani żadnych innych rozwiązań zastępczych. Nasze progi 4×4 posiadają solidne mocowanie do ramy pojazdu, umożliwiając asekurację auta na trudniejszych odcinkach terenowych.

Doposażenia offroad naszej marki lakierujemy wieloetapowo. Nasz autorski proces jest istotną częścią, gwarantującą doskonała jakość produktów MetalPasja. Finalną powłokę lakiernicza stanowią poliuretanowe powłoki ochronne Line-X, aplikowane na gorąco specjalistycznym agregatem. Ta technologia jest najtrwalszą, obecnie znaną, metodą zabezpieczania detali przed zarysowaniami, otarciami i innymi podobnymi uszkodzeniami, dlatego doskonale sprawdza się w autach 4×4.

Aby uzyskać spójny wygląd całości, powłokami Line-X polakierowaliśmy także grill pojazdu oraz nadkola.

Ostatnim krokiem było zabezpieczenie elementów układu napędowego. Na spód auta zamontowaliśmy osłony podwozia, które uprzednio także polakierowaliśmy powłokami Line-X. Jednostkę napędową przed kurzem, pyłem i wodą, chroni zaś snorkel.

Mitsubishi L200 offroad- gotowy do pracy i wypoczynku!


chcesz takie auto?

skontaktuj się z nami!